logo
جمعه 25 آبان سال 1397   
   
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر اردبیل
پیام مدیر عامل : رحیم سعیدی
صدور مرخصی آنلاین
اشیا بجامانده درتاکسیها
سامانه گزارشات مردمی
پیگیری شکایات
ورودکاربران
نام کاربری :
کلمه عبور :
 
خبر

آگهی مناقصه عمومی نوبت دوم فروش سامانه شارژکارت بلیط الکترونیکی
تاریخ : 97/07/14     


آگهی مناقصه عمومی( نوبت دوم)
سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل درنظر دارد به استناد مجوز شماره 17777/ت مورخ 27/02/97 هیئت مدیره سازمان ، واگذاری انجام امور مربوط به فروش شارژ سامانه کارت بلیط الکترونیکی به شرح ذیل را با شرایط کلی از طریق مناقصه به شرکت های واجد شرایط واگذار نماید . لذا از کلیه شرکت های دارای صلاحیت ازمدیریت تعاون کار و رفاه اجتماعی در رسته خدمات عمومی باشند دعوت می شود درآگهی فوق الذکر شرکت نمایند .
ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های : 33811912- 33824249- دورنویس 33810055 - 045 تماس حاصل فرمایند .
1) موضوع مناقصه : واگذاری انجام امور مربوط به فروش شارژ سامانه کارت بلیط الکترونیکی در باجه های سطح شهر(7 باجه) متعلق به سازمان
2) نوع مناقصه و محل اجرای آن : مناقصه عمومی – سطح شهر و حومه آن و شهرهای نیر ، نمین ، هیر ، آبی بیگلو
3) مدت قرارداد : از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت یک سال شمسی
4) مبلغ پایه سود فروش شارژ : سودفروش شارژ حداکثر11درصد از میزان کل فروش شارژ درسال
5) میزان متوسط فروش شارژ سالیانه : مبلغ 000/000/000/35ریال
6) سایر اطلاعات ، ضوابط و شرایط مربوطه به همراه اسناد مناقصه در زمان فروش تحویل شرکت کنندگان داده خواهد شد .
7) زمان فروش اسناد : از تاریخ انتشار آخرین آگهی روزنامه رسمی و درج در سامانه ستاد ، به مدت 5 روز در وقت اداری
8) نشانی محل دریافت اسناد : اردبیل دروازه آستارا 60 متری مقدس اردبیلی 25 متری ترمینال سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اردبیل واحد امور قراردادها یا از طریق سایت w w w. .a rd a b iltaxi.ir
تذکر: با توجه به امکان تهیه اسناد مناقصه از طریق سایت فوق ، از کلیه شرکت هایی که از این طریق اقدام به تهیه اسناد می نمایند تقاضا می شود ظرف مدت 3 روز از اتمام زمان فروش اسناد و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه ، آدرس ، شماره تلفن و دورنویس و ایمیل شرکت را به این سازمان اعلام نمایند تا درصورت هرگونه تغییرات احتمالی در مفاد اسناد ، موضوع کتباً از طریق دور نویس و سایتهای اعلامی به شرکت کنندگان اطلاع رسانی گردد .
9) محل ، زمان و مهلت تحویل پیشنهاد (اتمام آگهی): تحویل پیشنهادات بصورت حضوری به آدرس اردبیل دروازه آستارا 60 متری مقدس اردبیلی 25 متری ترمینال سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اردبیل واحد دبیرخانه زمان اتمام تحویل پیشنهادات : از تاریخ اتمام فروش اسناد به مدت 10 روز تا ساعت 14 ظهر
10) نوع و سپرده شرکت در مناقصه : واریز نقدی مبلغ 000/000/145 ریال به شماره حساب 0111850179001 نزدبانک صادرات شعبه جام جم بنام سازمان ویا ضمانت نامه بانکی به همان میزان به نفع سازمان .
11) شرایط شرکت در مناقصه : داشتن صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی در رسته خدمات عمومی و سایر شرایط قید شده در اسناد مناقصه .
12) کلیه اسناد ، اوراق و مدارک مناقصه به همراه آگهی مربوطه حاضر، می بایست به مهر و امضاء صاحبان امضاء افراد تعهد آور شرکت رسیده ،بصورت مجلد اسناد مذکورتهیه و در پاکتهای مربوطه مهر و موم شده به سازمان ارائه گردد.
13) هزینه انتشار آگهی و سایر هزینه های مربوطه به عهده برنده مناقصه می باشد.
14) زمان بازگشایی پیشنهادات : حداکثر تا 3 روز بعد از اتمام زمان تحویل پیشنهادات ساعت 12 ظهر در محل دفتر رئیس سازمان .
15) حضور شرکت کنندگان در مناقصه ، در جلسه گشایش آزاد است .
16) هزینه خرید اسناد : واریز مبلغ 000/300 ریال به حساب شماره 0111850186001 نزد بانک صادرات شعبه جام جم به نام سازمان
17) سازمان در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است .
18) به پیشنهاد های مبهم ، مخدوش ، مشروط ، فاقد سپرده و مغایر با قالب اسناد ارائه شده، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سعیدی- رئیس سازمان



   
     
     
 
تلفن :   04533811912-13
فکس : 04533810055
ایمیل : info@ardabiltaxi.ir

 
  تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اردبیل میباشد